TURTLE WAX

Turtle Wax має на балансі найбільш досконале у світі обладнання для виробництва автокосметики та розташовує дослідницькі лабораторії в Сполучених Штатах Америки та Великобританії. Продукція Turtle Wax поставляється в 90 країн світу, виробничі потужності Turtle Wax розташовані на п'яти континентах, а на частку компанії припадає до 80% світових продажів автокосметики.

В 1939 році термін «автокосметика» ще не існував. Для обробки кузова використовували так звані глейзи і вакси. Розполірувати по всій поверхні кузову шматок твердого воску було завданням не з легких. А після цього, верхнім шаром для додання блиску потрібно було ще нанести глейз. Одним словом, полірування наприкінці 30-их  процес довгий і складний. І ось тоді геніальний хімік Бенджамін Хірш здійснив історичний прорив. Він вигадав рідкий поліроль, в якому поєднав властивості глейза і вакси. При цьому вирішив сам продавати свій винахід.

Так в 1941 році маючи початковий капітал в 500 доларів, Хірш переобладнав власний гараж в майстерню для виготовлення поліролі. Компоненти складу він змішував вночі у ванній, а його дружина Марія заповнювала баночки вручну. Вдень же Хірш ходив по бензозаправки Чикаго, продаючи свій воскової поліроль під назвою «Пластоун». Він полірував до блиску одне крило автомобіля, потім чекав приходу автовласника з надією, що той купить його розробку, щоб закінчити роботу. У пошуках клієнтів Бенджамін Хірш багато подорожував. У перші роки він був майже на межі банкрутства.

Згідно з легендою компанії,в 1942 році Хірш опинився в штаті Вісконсін на березі водойми під назвою Turtle Creek (прим. "Черепашачий струмок"), щоб відпочити і перекусити. Дивлячись як засмагали на берегу черепахи, він раптом зрозумів, що перед ним ідеальний символ його нового продукту. Адже черепахи довго живуть, їх панцир дуже міцний, не намокає, до того ж відрізняється особливим блиском. Повернувшись до Чикаго, він змінив назву компанії на Turtle Wax (прим. "Черепашачий віск"). В середині 50-х рр. минулого сторіччя Хірш розширив асортимент. Тепер не тільки на АЗС, але й в універсальних магазинах почали продавати крем для взуття, очищувачі для килимів та воскову поліроль для підлоги Turtle Wax.

 У 1966 році відкрився завод у Великобританії, компанія зростає. У цьому ж році помер засновник фірми Бенджамін Хірш. Вдова Хірша та її дочка Сондра взяли контроль над фірмою в свої руки. Зі смертю засновника компанія, щоб вижити, зконцентрувалася тільки на товарах для автомобілів. До кінця року ця частка вже становила 99% від всієї продукції. В 1977 від важкої хвороби помирає господиня пані Хірш, а президентом компанії став чоловік Сондри Денис Хілі, талановитий хімік. Він продовжив тактику Бенджаміна Хірша щодо рішучого просування своїх товарів в супермаркетах, а також розробки інноваційних продуктів. В 1982 році, через 5 років на компанію чекав гучний успіх продукту Minute Wax. Цей восковий спрей на основі силікону отримав особливе визнання у жінок, що роз'їжджали на власних автомобілях. Для старих автомобілів було розроблено "Відновник кольору" та "Реставратор кузову". Завдяки потужному інноваційному прориву компанія рішуче потіснила конкурентів і набрала обертів.

У 1995 році компанія поставляла на ринок повну лінійку продукції для всіх типів автомийок: автошампунь попередньої мийки, два типи пінних очищувачів, восковий герметик, пінний очищувач з пензлем і очищувач високого тиску. Turtle Wax створив центри, які служили випробувальними полігонами для нової продукції. У лабораторіях з найсучаснішим обладнанням і за унікальними технологіями створювалася продукція, яка була гордістю компанії Turtle Wax. Це були високоефективні екологічні засоби з унікальним складом "Платинова серія" і серія "Ice". Справжнім проривом стали препарати з використанням нанотехнологій Turtle Wax Extreme Nano Tech.

В 2013 році компанія Turtle Wax вже мала на балансі найбільш досконале у світі обладнанням для виробництва автокосметики та розташовувала дослідницькі лабораторії в Сполучених Штатах Америки та Великобританії. Продукція Turtle Wax поставляється в 90 країн світу, виробничі потужності Turtle Wax розташовані на п'яти континентах, а на частку компанії припадає до 80% світових продажів автокосметики.