ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ: 2024-09-26

НОВІ ПНЕВМАТИЧНІ ПРУЖИНИ SACHS СПРОЩУЮТЬ УСТАНОВКУ В МАЙСТЕРНЯХ

ZF Aftermarket уперше представив власну лінійку пневматичних пружин SACHS. Завдяки своїй точній геометрії пневматичні ресори SACHS особливо прості в установці.

Слід враховувати, що пневматична підвіска набуває дедалі більшого поширення в автомобільному парку, і автомайстерні повинні адаптуватися до цього.

У минулому пневматична підвіска була ексклюзивною функцією автомобілів класу люкс, проте сьогодні її можна знайти в дедалі більшій кількості автомобілів середнього класу і позашляховиків. На дорогах Європи вже шість мільйонів автомобілів з пневматичними ресорами. Щоб автомобільні майстерні також могли покладатися на високоякісну продукцію ZF у цьому зростаючому сегменті ринку, ZF Aftermarket представила власну лінійку пневматичних пружин SACHS,  які виготовлені з якісного, стійкого до корозії матеріалу, мають тривалий термін служби та високу стійкість до зовнішніх впливів. Крім того, їх легко знімати і встановлювати завдяки індивідуальній і точній геометрії та спеціальному повітряному з’єднанню.

Новий продукт від SACHS тепер доступний для автомобілів з окремо розташованими пружинами і амортизаторами. Сюди входять багато моделей Audi, BMW і Mercedes-Benz, а також Citroën. Найближчими місяцями компанія ZF планує істотно розширити асортимент пневматичних пружин.

Найпоширенішою причиною заміни пружини є втрата повітря. Це можна розпізнати, коли автомобіль значно опускається при тривалому стоянні. Якщо водій ігнорує це пошкодження або навіть не помічає його, компресор переходить у безперервну роботу, тому що він повинен компенсувати втрату тиску. Це призводить до підвищеного зносу компресора і передчасного виходу його з ладу.

Читайте також: ЯК ПЕРЕВІРИТИ ДВОМАСОВИЙ МАХОВИК: ПОРАДИ ВІД SACHS


Використання діагностичного приладу незамінне під час роботи з пневмопідвіскою. Вкрай важливо, щоб майстерні перед початком роботи ознайомилися з інструкціями виробника для конкретної моделі. Тут клієнти ZF Aftermarket мають перевагу, оскільки службова інформація доступна через смартфон. QR-код на упаковці продукту веде на веб-сайт ZF із відповідною інформацією про ремонт.

Перед зняттям фахівець з мехатроніки повинен спорожнити пневматичну пружину. У більшості випадків він може зробити це через діагностичний пристрій. Сам процес займає всього кілька хвилин і його завершення також показує діагностичний пристрій. Коли пружина порожня, фахівець із мехатроніки може її зняти. Оскільки автономні пневматичні ресори зазвичай тільки замикаються, це робиться дуже швидко і легко – на відміну від сталевих ресор, для яких потрібне стиснення пружини.

Встановити нову деталь так само просто. Інноваційна особливість нових пневматичних пружин ZF спрощує встановлення. Запасні частини вже оснащені попередньо вмонтованим повітряним з’єднанням, у яке потрібно лише вставити шланг. Після закінчення ремонту фахівець із мехатроніки ініціює заправку пневматичної пружини за допомогою діагностичного приладу. Звісно, для збалансованого ремонту пневморесори завжди слід замінювати парами так само, як сталеві пружини чи амортизатори.

В Inter Cars Ukraine пневматичні пружини SACHS доступні під замовлення з Польщі – замовляйте через E-Catalog Inter Cars Ukraine!