Зазвичай, результатом цього є відчайдушні спроби відокремити колесо, що „прикипіло“. Одним із розповсюджених методів, яким користуються автомеханіки, є такий: залізти під вантажівку з важелезним молотком та стукати по колесу з усією силою до тих пір, поки колесо не відокремиться. Це займе певний час та вимагає значних фізичних зусиль. В доповнення, колесний обід та підшипник можуть зазнати пошкоджень в результаті ударних навантажень від важкого молотка.
Знімач коліс febi є потужним інструментом, який здатний легко та без особливих зусиль відокремити колесо від ступиці. Щоб так зробити, треба послабити колесні кріплення, підняти автомобіль на домкраті та підігнати транспортувальний візок під колесо для його утримання. Далі у гру вступає знімач колеса. Знімач треба розмістити перед колесом та налаштувати на правильну висоту до того, як закинути ланцюги на колесний обід. Далі, з допомогою натискальної пластини треба натиснути на шпиндель в напрямку колісного ободу, доки колесо не відокремиться.
Завдяки своїй надійній конструкції, знімач колес здатний згенерувати надзвичайно велике зусилля, так, що навіть дуже „прикипівше“ колесо може бути відокремлено. Відокремлене колесо можна легко та без особливих зусиль зіштовхнути на колісний візок. Також колесо можна швидко та зручно встановити назад, використовуючи при цьому той же самий візок.
Автомайстерня економить не тільки час, а ще й гроші. Все це завдяки тому, що значно знижується ризик для
механіка отримати травму спини та протягом значного часу не ходити на роботу. Також знижується вирогідність
пошкодження автомобіля клієнта, що може призвести до небажаних витрат.
Разом з цим іноваційним та унікальним інструментом, febi bilstein значно спрощує знімання колеса, яке „прикипіло“, та
додатково захищає здоров‘я механіка.
Знімач коліс febi є потужним інструментом, який здатний легко та без особливих зусиль відокремити колесо від ступиці. Щоб так зробити, треба послабити колесні кріплення, підняти автомобіль на домкраті та підігнати транспортувальний візок під колесо для його утримання. Далі у гру вступає знімач колеса. Знімач треба розмістити перед колесом та налаштувати на правильну висоту до того, як закинути ланцюги на колесний обід. Далі, з допомогою натискальної пластини треба натиснути на шпиндель в напрямку колісного ободу, доки колесо не відокремиться.
Завдяки своїй надійній конструкції, знімач колес здатний згенерувати надзвичайно велике зусилля, так, що навіть дуже „прикипівше“ колесо може бути відокремлено. Відокремлене колесо можна легко та без особливих зусиль зіштовхнути на колісний візок. Також колесо можна швидко та зручно встановити назад, використовуючи при цьому той же самий візок.
Автомайстерня економить не тільки час, а ще й гроші. Все це завдяки тому, що значно знижується ризик для
механіка отримати травму спини та протягом значного часу не ходити на роботу. Також знижується вирогідність
пошкодження автомобіля клієнта, що може призвести до небажаних витрат.
Разом з цим іноваційним та унікальним інструментом, febi bilstein значно спрощує знімання колеса, яке „прикипіло“, та
додатково захищає здоров‘я механіка.