ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ: 2023-12-11

НОВИНКА ZF AFTERMARKET: ІНДИВІДУАЛЬНІ РЕМКОМПЛЕКТИ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ МОСТУ

На нещодавній виставці Automechanika Shanghai компанія ZF представила новинку для ринку афтемаркет: індивідуальні ремонтні комплекти електроприводу мосту. Це спеціально сформовані комплекти, розраховані загалом на 43 сценарії ремонту електроприводів мосту. Чим вони особливі, дізнайтеся зі статті.

Вважається, що електродвигуни менше схильні до зносу і мають лише кілька рухомих частин порівняно з двигунами внутрішнього згоряння. Однак було б неправильно робити з цього висновок, що електромобілям не знадобиться ремонт систем приводу. Після багатьох років експлуатації тут також може статися пошкодження компонентів – чи то через забруднення, чи корозію місць контакту, чи втрати ущільнення, укусів тварин або нещасних випадків.

Часто уражаються не центральні компоненти, такі як електродвигун або силова електроніка, а лише периферійні частини, такі як датчики, виделки, корпуси або кабелі. Досі запасні частини можна було придбати лише у виробника автомобіля, оскільки на більшість електромобілів, як і раніше, поширюється гарантія виробника. Проте ситуація змінюється у міру старіння автомобілів.

Незалежні майстерні зараз усе частіше займаються ремонтом електромобілів і потребують відповідних запасних частин для цього. Як один із провідних виробників електроприводів у світі, ZF уперше представляє свою продукцію на незалежному ринку післяпродажного обслуговування через свій підрозділ післяпродажного обслуговування. Це спочатку спеціально складені комплекти, розраховані загалом на 43 сценарії ремонту електроприводів мосту.

Які ремонтні роботи можна буде виконувати з цими ремкомплектами?

За допомогою нових комплектів майстерні зможуть виконувати, наприклад, такі ремонти:

  • Заміна негерметичних сполук охолоджувальної рідини
  • Ремонт несправних паркувальних замків
  • Заміна подушки двигуна (наприклад, після аварії)
  • Заміна датчика швидкості або температури
  • Заміна приводного вала

Що входить у ремкомплект?

У ремкомплект входять усі запасні частини, елементи кріплення та інструменти, необхідні для відповідного ремонту. Важливо: жодна з цих робіт не вимагає зняття електродвигуна або електричного приводу осі.

  • Всі ремонти можна виконувати без зняття електроприводу!

Однак майстерні повинні стежити, щоб відповідні роботи виконували лише фахівці, які мають високовольтну підготовку. Для встановлення автомобілів на ремонт необхідний рівень підготовки 2С по ДГУВ 209-093. Необхідний курс навчання доступний у ZF Aftermarket, як і багато інших курсів для різних цільових груп.

43 ремонтні комплекти електроприводу мосту від ZF Aftermarket вже доступні для замовлення та вперше були представлені публіці на виставці Automechanika Shanghai, яка проходила з 29 листопада до 2 грудня 2023 року. Точний склад окремих ремонтних комплектів та всі моделі автомобілів, для яких вони доступні, можна переглянути в онлайн-каталог продукції ZF Aftermarket: https://aftermarket.zf.com/en/aftermarket-portal/passenger-cars-and-lcv/